جمعی از ما،برای هم

رضام شاید شهید ولی حتما دررضای شهید

جمعی از ما،برای هم

رضام شاید شهید ولی حتما دررضای شهید

جمعی از ما،برای هم

من عشق

فعف

ثم مات

مات شهیدا

=========

کمی عاشق شده ام .............

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

به درخواست یک دوست بسیار محترم این رو نوشتم

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

یکی ازدوستان محترم  از من خواست تحلیلی بنویسم درمورد  حرف آقای مصباح یزدی که قسم خورده بودند دربین کسایی که کاندید شده اند هیچکسی اصلح تر از آقای باقری لنکرانی نیست .حرف آیت الله مصباح برای من جای تعجب نداشت ولی این فرد محترم خیلی به اضطرار رسیده بود انگار از این حرف!! البته تا جایی که من میدونم نظر این فرد هم آقای باقری لنکرانی بود حالا  چرا صبح زود بنده رو از خواب بیدار کرد که این تحلیل رو بنویسم نمیدانم ( لازمه دوباره ازش سوال کنم/ همین الان گوشی رو برداشتم وبا پیام پرسیدم چرا ؟ )





تا ایشون جواب بده من کمی توی نت و مطالب ذخیره شده خودم و سرسوزن ادراکیات خودم کندوکاو میکنم ببینم به چی میرسم ؟

دیشب بود یا پریشب بایکی ازدوستان که ازجمع بندی هاش تا الان معلوم بود قصدداشت به ولایتی رای بده صحبت میکردیم محمد از کسایی بود که زمانی یه دانشجوی کاملا سیاسی بود با فعالیت های سنگین / ولی خودم احساس میکنم بعد فتنه 88 شیب فعالیت هاش و حضورش خیلی کند شده البته وقتی باهاش حرف میزنم میبینم که اطلاعاتش همه به روزه !!
یه بار خودش بود که گفت : من سیاست زده شدم لازمه یه وقتی بذارم درمورد سیاست زدگی بچه حزب اللهی ها مطلب بنویسم ( حالا بنده خیلی تحلیل گرنیستم ولی فقط چندتا تجربه از دوستان سیاسی رو مینویسم که هم برای خودم تذکار باشه هم دوستان بخونن )

یاد حرف مجید افتادم میگفت  : این ها سیاست رو بد فهمیدن که سیاست زده میشن ( مجید دلبندم هم خوب تحلیل میکنه کارکشته است حیف که اهل پیشرفت وفناوری نیست و هنوز به چرتکه وصله :D !!!!! بردم توی یه سایت اجتماعی عضوش کردم که بشینه بحث کنه یه بار عضوش کردم شونصد بار رمزشو یادش رفته براش یادآوری کردم وبا رمز دوم و مصیبت صفحه شو باز کردم آخر سر هم گفتم نمیخواد تو جهاد سایبری کنی برو همون جای همیشگی بحثاتو بکن )

خب جواب رو گرفتم

الان بهتر میتونم نظر بدم این محترم هم طرز فکرش مثل محمده وقتی میبینه یه نهادی یا شخص حقوقی که معتبر هم هست ازیک کاندید حمایت میکنه منفعل میشه من اما اشکالی دراین قضیه نمیبینم مثلا محمد میگفت جلیلی گزینه سپاهه  و از یکسال قبل هم اینو فهمیده بودم حالا ازکجا من نمیدونم !! حالا هم که این بنده خدا میگه چرا مصباح یزدی تمام قد داره از لنکرانی حمایت میکنه یکی این وسط پارازیت انداخت که احمدی نژاد هم تمام قد پشت سر مشایی ایستاده بعد اشاره کرد به چندتا عکس از احمدی نژاد که داره راه رو واسه مشایی باز میکنه و میکروفون مشایی رو تنظیم میکنه اون تمیز کردن صندلی که دیگه اوج مسئله است ( یه لحظه شیطون درگوشم میگه این همونیه که زیر علمش سینه زدیااااا بعد یه نگاه عاقل اندر سفیه به شیطون میکنمو میگم زیر علم این سینه نزدیم درب بیت رهبری سینه زدیم و میزنیم افتاد ؟؟؟ شیطون پوزخند میزنه منم بهش میگم توی اون زمان ما بهترین انتخابو کردیم و پاش هم وایستادیم حالا بعد چندسال این بنده خدا توزرد از آب درومد تقصیرما که نیست )


رو کردم به اون بنده خدایی که پارازیت انداخت : گفتم آخه مومن!!! علامه مصباح رو میذاری جفت احمدی نژاد ؟؟؟

علامه مصباح با تمام گذشته وسابقه ای که داره میاد قسم میخوره و میگه امیدوارم این شهادت برگ زرینی باشه تو ی نامه 80 ساله ام باشه (اینجا)  یعنی یه جورایی میگه با تمام اعمال 80 ساله ام برابری میکنه این همون کسیه که وقتی همه توی دنیای سیاست حاضربودن جونشون رو بدن ولی ازآبروشون خرج نکنن واسه ولایت فقیه آبرو گذاشت چقدر فحش خورد و تهمت شنید به کنار !!

این همون شخصیه که آقای خامنه ای برمیگرده میگه ایشون مطهری زمانه است

من هم برای رای دادن روی شخص دیگه ای زووم کرده بودم ولی حقیقتا باید اعتراف کنم این قسم آقای مصباح باعث شد که کمی جهت تحقیقات و تفکراتم تغییر کنه و ببینم حقیقتا آقای باقری لنکرانی  چرا به این میزان اصلح شناخته شده و این میزان داره ازش تبلیغ میشه ؟؟؟!!


انشالله به حق آقا امام زمان خود خدا که مطمئننا دل ها همه توی مشت اراده اش هست دل های مارو به سمت حقیقت واقعی متمایل کنه آمین


نظرات  (۲۴)

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۸ سید امیر حسین حجازی

سلام بروزم با طرحی جدید

پاسخ:
سلام داداش
منظورت پست خاطره ای از شهید گمنام بود ؟؟؟اگه اون بود که خیلی خوشم اومد
در این روزها واقعا توکل به خدا ...
انشاالله خدا خودش کمک کنه
پاسخ:

سلام انشالله واقعا یه وقتایی نگران میشم

سلام
بسیار عالی
پاسخ:

سلام داداش ممنون

یاحق

۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۲ بیدار بیقرار

به نظرتون الان نوشته شما یه تحلیل بود ؟؟ لابد باید بگیم عالیه ؟!!

اصلا خودتون یه دور خوندینش ؟؟؟؟

پاسخ:

علیکم سلام

انصاف شما جای تعجب داره به این میزان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام

تحلیل بود یا داستان و خاطره

یه چیزی از آقای لنکرانی هم میگفتید بد نبود

پاسخ:
سلام
آخه اون آدم بی انصاف صبح زده و مارو از خواب بیدار کرد که بشینم تحلیل بنویسم من هم شب دیر خوابیده بودم دیگه گیج خواب بودم خدا ازش نگذره


ولی اصلا هم بد نشده شما خیلی لالایی بلدی داداش چرا خوابت نمیبره ؟؟؟؟
یه تحلیل درمورد لنکرانی بنویس ببینم چند مرده حلاجی ؟؟
سلام، شما که درخواستی مینویسی، حداقل همون چیزی که خواستن رو بنویس داداش من، الان نتیجه این تحلیلت چی بود دقیقا، بگو ما هم استفاده کنیم؟؟؟
{البته تشکر بابت نوشته هاتون}
پاسخ:
سلام
شما هرمزگانیها اخلاقتون چه شبیه همه :D حتی اونایی که توی شهرتون بزرگ شدن مثل خودتونن
آقا ما وسعمون همین قدر بود شما بیشتر بلدی این گوی و این میدان
یاحق
سلام اخی
ما بیشتر بلد نیستیم ولی در حد توانمون تخریب کردیم، انشالا قبول باشه!
پاسخ:
علیک سلام
اخی همون اخوی منظورته دیگه !!!
قبول حق داداش
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۴ سید امیر حسین حجازی
سلام عید بر شما مبارک
به ما هم سری بزن
نوا جدید گذاشتم
خوشتان می اد؟؟
پاسخ:
سلام
عید برشماهم مبارک داداش
روزت هم مبارک
اسپیکرم پکیده :D
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۸ شهید گمنام
سلام
وفات بانوی کربلا، حضرت زینب کبری س تسلیت باد.

دعوت میکنم تا از طرح جدید غربت دیدن فرمائید.
لطفا در امتیاز دهی این پست نیز شرکت فرمائید.
یاعلی
پاسخ:
سلام چشم 
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۶ سید میلاد موسوی
درود به شما دوست ارجمند تارنگار نویس؛
امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
تارنگار خوب با نوشته های سودمندی دارید؛
به ما هم سر بزنید؛
اگر با داد و ستد پیوند یکدل بودید، آگاهم کنید
با سپاس فراوان، بدرود
پاسخ:

علیک سلام اخوی

آقا جان من!!! این دورغی که میگی راسته ؟؟:)))))))))))))) خخخخخخخخخخ:))))))))))

 

۰۵ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۸ حامیان دکترسعید جلیلی
سریعا به ما سربزنید
پاسخ:
قضیه مرگ وزندگیه !!!
سلام و خدا قوت!...بروزم...خوشحال میشم تشریف بیارین...یاعلی
پاسخ:
سلام
مزاحمت میشم یاحق
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۱ سید امیر حسین حجازی
سلام یه مطلب در مورد ظور و عوامل ان گذاشتم حتما مطالعه فرمایید
یاحق
پاسخ:
علیک سلام
چشم
عجب تحلیلی ...
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟
سلام - یه طرح جدید با موضوع انتخابات گذاشتم !
بیا نظرتو بنویس !
اگه خوشت اومد Like کن !
مرسی.
منتظرتم.
پاسخ:
سلام میام داداش حتما 
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۶ شهید گمنام
سلام ...
دعوت میکنم آخرین روز نوشت سید رو مطالعه کنید.
با نظرات خودتون سید رو دلداری بدهید.

یاعلی

پانوشت: شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد
پاسخ:
سلام حتما یاحق
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۵ شهید گمنام
سلام

بالاخره سید رخ عیان کرده و معرفی شد.
پرده برداری از چهره واقعی سید، در صفحه دربارۀ وبلاگ غربت...
دعوت میکنم بیایید و مطالعه فرمائید سید ما کیست؟

منتظر نگاه های گرمتان هستیم
حدس خود را در مورد شخصیت این فرد و دیدگاهتان دربارۀ سید را ارسال کنید.
یاعلی
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۲ سید میلاد موسوی
درود فراوان؛
خسته نباشید؛
به ما هم سر بزنید؛
کامروا باشید؛
بدرود.
سلام.
بله میتونی نشرش بدی ...!
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۰ سید امیر حسین حجازی

با سلام و تبریک عیاد شعبانیه با یک نوا و یک پست بروز شدم

با سلام
با پست‌هایی در رابطه با ازدواج بروزم، منتظر حضور گرمتون هستم.
با تشکر
لطفا قبل از شرکت در انتخابات حتما گوش دهید

http://fanous.blog.ir/1392/03/23/%D8%AF%D9%84-%D8%B4%D9%86%DB%8C%D8%AF

التماس دعا
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۴ سید امیر حسین حجازی
با مطلبی در مورد آقای دکتر روحانی در خدمتیم یا حق مشتلق نظراتون
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۴ فرشته ابراهیمی
این چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نوشتی؟؟؟
حالا نمی نوشتی میگفتن بلد نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم ممنون.
موف باشید.
پاسخ:
ای تو روح همون که بهم گفت بنویسم :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی