جمعی از ما،برای هم

رضام شاید شهید ولی حتما دررضای شهید

جمعی از ما،برای هم

رضام شاید شهید ولی حتما دررضای شهید

جمعی از ما،برای هم

من عشق

فعف

ثم مات

مات شهیدا

=========

کمی عاشق شده ام .............

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

we2013

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ


سال 2013 سال مهمی است سالی که میتواند سال نغییر سرنوشت ها شود فقط اگر ما بخواهیم

ما ،مجموعی از من و تو

خانواده ی من ، خانواده ی تو

دانشگاه من ،دانشگاه تو

شهرمن ،شهرتو

و جهان ما

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۵
رضای شهید

we2013

نظرات  (۲)

سلام ...

در شب آرزو ها نگاه گرمتان را به مطالب وبگاه بنده نیز نظاره گردانید.
منتظر نظرات و امتیاز دهی شما دوست گرامی هستم.

یاعلی
پاسخ:
سلام
خدمت میرسیم
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۹ شهید گمنام
بسم الله
سلام ... بروز شده ایم با:

.: قالب جدید
.: موضوع جدید؛ نوا نوشت
.: دو پست جدید؛ گلزار شهدا ، درد سید

منتظر دیدارتان هستیم.
یاعلی
پاسخ:
سلام
مزاحم میشیم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی