جمعی از ما،برای هم

رضام شاید شهید ولی حتما دررضای شهید

جمعی از ما،برای هم

رضام شاید شهید ولی حتما دررضای شهید

جمعی از ما،برای هم

من عشق

فعف

ثم مات

مات شهیدا

=========

کمی عاشق شده ام .............

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

دوراز شخصیت من است این کارها

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ

دوستان قبل هرچیزی عذر میخوام من اصلا آدم بی تربیتی نیستم بی ادب و بی شخصیت هم نیستم

اصلا من امروز خیلی حالم گرفته بود نمیدونم چطور شد چشمم افتاد به یک عکس و برخلاف تصور ترکیدم از خنده

برادران شجاع وباجنبه  برن ادامه مطلب رو ببینن

+ خواهشا خواهر  جماعت این ورا پیداش نشه .......گفته باشم حوصله جیغ و ویغ نداریم

پ ن : هرچی گفتی هم خودتی  :D 


خخخخخخخخخخخخ
:)))))))))))))))))




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۸
رضای شهید

نظرات  (۸)

خخخخخ
پاسخ:
خوشت اومد ؟؟؟
خخخخخ چیه !!! عهه درست بخند داداش اینطوری هههههههه هههههههههه هههههه
چه خوشکله ...
پاسخ:
نوش جونت 
پس شما چی ؟

شما گفتی نوش جونت ...
پاسخ:
صرف شده جون داداش :)))))))))))) هههههههههه ههههه
وقتی خوابگاه بودم یه شب یکی از بچه ها یکی جفت همین ،‌فقط پلاستیکی رو سر سفره انداخت سمت ما...

عجب فضای معنوی درست شد

یهو یکی داد زد یا ابوالفضل

بغل دستیمو میگم

ایشا... قسمت شما هم بشه

 البته باید توفیق داشته باشی

خخخخخ  به قول شما ههههههههه
پاسخ:
آقا ماکلا بی سعادتیم هههههه هههههههه


۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۲ شهید گمنام
با عرض سلام و آرزوی ایام خوش
نظر سید در انتخابات چیست؟ چه کسی باید انتخاب شود؟ آیا شرایط اصلح را میدانید؟
هر انچه میخواهید در گریزنوشتی کوتاه بخوانید
سید و دیدگاه وی در انتخابات ریاست جمهوری
منتظر نگاه گرمتان هستیم.
یاعلی
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۹ شهید گمنام
سلام
با مشت میکوبم روش ... حالا میخواد هر جایی باشه باشه ...
اعصابم خورد میشه وقتی میخوام به چنین چیزایی فکر کنم
عه عه عه ... چندش ... (حس و حالت در ژست یک تهرانی)

پانوشت: بروزم با نامه ای به رئیس جمهور ...
منتظر قدوم نگاهت هستم.
یاعلی
چه جالب.اما واسم سوال بود چرا گفتین خانمها این ورا پیداشون نشه!!!!!!!!!!!!چرا شما انقدر خدای ادعایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما افتخار میکنیم که خدا مارو انقدر خشن نیافرید..حتما شنیدید پیامبر فرمودند:خانمها ریحانه اند....

پاسخ:
علیک سلام 
چون این مطلب درشان خانم های بزرگوار نبود 
یاحق
۰۵ آبان ۹۲ ، ۲۱:۲۴ میلاد علیدوست
سلام یه زمانی نشسته بودیم توخونه بعد من یه چیزی از رو زمین برداشتم بدون اینکه بهش نگاه کنم اونرو اینور و اونور میکردم توهمین حال بودم یه حسی بهم گفت این موجود روسیاه سوسکه تانگاهم بهش خورد دیدم خودشه ای بخشکه این شانش به جای اینکه یه قطعه الماسی ؛طلایی باشه توخونه ما سوسکه ...نمیدونم چرا اینجوری شد..حالا حساب کن همچین اتفاقی یه جاییه دیگه می افتاد....خخخخخخخخخ بعدههههههههه بعدها ها ها ها
پاسخ:
سلام 
آره داداش ملت شانس دارن توی خیابون تراول چک وقطعات برلیان پیدا میکنن ما یه پونصد تومنی هم بخوایم ازروی زمین برداریم خشتکمون جر میخوره حتما :))))))))) خخخخخخخخخخ
خواهرا این کامنت رو نخونید لطفا مسئولیتش با خودتونه :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی